Termeni si conditii generale


Introducere

Acest website este intretinut si administrat de SC Strauss Romania SRL.
Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.

Copyright

Intregul continut al acestui site - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date - este proprietatea S.C. Strauss Romania S.R.L. si a furnizorilor sai si este protejat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul S.C. Strauss Romania S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Platforma/website-ul www.doncafemarket.ro este gazduit de serverele unei terte societati comerciale.  
S.C. Strauss Romania S.R.L. nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari.
S.C. Strauss Romania S.R.L. nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru utilizarea www.doncafemarket.ro.  
S.C. Strauss Romania S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura site-ului in orice moment si fara nevoie de preaviz.

Service aparate

Produsele prezentate in magazinul nostru sunt identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii/producatorii fiecarei marci. Responsabilitatea eventualelor defectiuni si repararea lor cade in sarcina importatorului/producatorului si service-ului autorizat de acesta. In cazul indisponibilitatii unui produs in stocul S.C. Strauss Romania S.R.L., din cauza lipsei lui in oferta curenta a reprezentantului/producatorului, S.C. Strauss Romania S.R.L., isi asuma obligatia de a informa consumatorul despre lipsa acestuia in termen de 5 zile, iar in cazul in care plata s-a efectuat in avans sa ramburseze suma incasata in maxim 14 de zile calendaristice, precum si dreptul de a propune consumatorului un produs similar. Valoarea maxima a obligatiilor companiei S.C. Strauss Romania S.R.L. fata de orice consumator in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de S.C. Strauss Romania S.R.L. de la acest consumator. Dupa expediere, consumatorul poate restitui produsul si solicita rambursarea sumelor platite conform legislatiei in vigoare.

Garantia produselor

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia obisnuita a fiecarei marci in parte, care este de 24 de luni daca nu este mentionat altfel.

Termenul de livrare

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de la magazinul nostru se incadreaza intre 24 ore si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii comenzii pe site. In conditii speciale S.C. Strauss Romania S.R.L. isi asuma dreptul de a mari timpul de livrare pana la 30 de zile, conform legislatiei in vigoare.

Livrarea produselor

Produsele comandate din magazinul nostru sunt trimise catre dumneavoastra prin intermediul serviciului de curierat Fan Courier

Pretul produselor

Pretul final platit de client este acela afisat in cosul de cumparaturi la finalizarea comenzii (la care se adauga pretul transportului pentru comenzile mai mici de 100 lei, conform celor afisate pe site). S.C. Strauss Romania S.R.L. nu percepe nici o taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului. Pentru orice taxa perceputa in plus va puteti adresa imediat la adresa de email suport@doncafemarket.ro.
 

Modalitati de plata

Modalitatile de plata acceptate de magazinul nostru sunt urmatoarele:
1.    card bancar – prin procesatorul de plati PayU
2.    ramburs – prin compania de curierat 

Conditii contractuale

(pentru produsele achizitionate la distanta)
Daca nu sunteti 100% multumit de produsul cumparat din magazinul nostru, acesta poate fi returnat, in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care a fost livrat,  conform OUG 34/2014:
"Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor."
Produsele pot fi returnate in conditiile "Politicii de returnare" a magazinului nostru.
Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email suport@doncafemarket.ro (folosind "Formularul returnare produs"). Numai cererile scrise se vor lua in considerare.
Toate produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost expediate. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre cumparator: daca au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile, etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care au fost livrate.
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Produsul poate fi inlocuit cu unul de o valoare mai mare, prin plata diferentei, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. Strauss Romania S.R.L. 
In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia.
Costurile de transport pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului.
    

Dispute si Conflicte

www.doncafemarket.ro functioneaza conform tuturor prevederilor legale ale Statului Roman.
Orice conflict aparut intre S.C. Strauss Romania S.R.L. si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.
Daca problema dumneavoastra nu poate fi rezolvata prin email sau cu ajutorul persoanei de contact cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu personal din managementul S.C. Strauss Romania S.R.L. la email suport@doncafemarket.ro.
Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul www.doncafemarket.ro si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente.
Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea in magazinul virtual www.doncafemarket.ro.

Politica de returnare a produselor si Dreptul de retragere

Exercitarea dreptului de retragere. Achizitionarea de produse prin intermediul unei comenzi plasate pe site determina incheierea unui contract intre Strauss si utilizator, in conditiile prevazute de acesti Termeni si conditii generale. In masura in care clientul este un consumator, acesta va beneficia de dreptul retragere din contractul la distanta. Astfel consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile directe legate de returnarea produselor, precum si costurile decurgand din diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru a determina natura, caracteristicile si functionarea produselor. Strauss poate prelungi acest termen pe perioade limitate, in functie promotiile in vigoare. 

Pentru returnarea produsului consumatorul trebuie sa notifice in scris acest lucru la adresa de email support@beanzcafe.ro accesand "Formularul returnare produs" disponibil aici.

Societatea va comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a Formularului de returnare produs.

Toate produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost expediate. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre cumparator: daca au zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice sau alte deteriorari care ar determina imposibilitatea Strauss de a recomercializa produsul;

Strauss va acorda consumatorului o rambursare a sumelor platite, inclusiv a costurilor de livrare standard. Prin prezentii termeni, Societatea va informeaza ca potrivit legii nu este obligata sa ramburseze costurile suplimentare generate de alegerea unui alt tip de livrare decat livrarea standard, atunci cand este disponibil un alt tip de livrare decat cea standard.

Strauss are dreptul de restitui sumele platite diminuate astfel incat sa reflecte orice diminuare a valorii produselor in cazul in care aceasta a fost cauzata de orice alte cauze decat ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Cu exceptia cazului in care consumatorul a selectat in mod expres o alta metodă de rambursare a pretului, restituirea pentru produs/e a sumelor se va face utilizand aceeasi metoda de plata ca cea initial utilizata de catre consumator fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, cel mai tarziu la data receptionarii efective a produselor returnate sau la momentul primirii dovezii din partea consumatorului de expediere a produselor, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Societatea va informeaza faptul ca produsele desigilate dupa livrare, precum ambalajul unei capsule de cafea, nu vor mai putea fi returnate din motive sanitare sau de protectie a sanatatii.

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere de mai jos; folosirea lui nu este însă obligatorie. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.